Bordowa sukienka

Witajcie,

Ostatnio, wskutek pustki w mojej szafie w obszarze sukienek (i nie tylko) na okres jesienno-zimowy  powzięłam postanowienie uzupełnienia garderoby w tym zakresie. 


fot. Żona*


Na pierwszy ogień poszła sukienka z dzianiny Mercedes zakupionej w sklepie internetowym dresowka.pl (link) - przy wyborze skorzystałam z informacji Magdaleny Lipczyńskiej zamieszczonej na stronie Burdy, sama chyba nie doszukałabym się tego materiału. Dzianina jest pięknego koloru bordo, jej skład to - wiskoza 60%, poliamid 35%, spandex 5% - średniej grubości, dosyć sztywna, bardzo dobrze się ją szyje, doskonale nadaje się m.in. na codzienne, bardziej oficjalne sukienki. Dzięki tej sztywności świetnie modeluje sylwetkę, z drugiej strony wkładając ją mam wrażenie jakbym zakładała kombinezon-piankę więc nie jest to dla mnie rzecz którą ubrałabym na luźno.
Cóż, zwykle nie można mieć wszystkiego...

Żródło: Burda 8/2017 nr 111B
Fason nr 111 z Burdy 8/2017 cieszy się sporym powodzeniem  - moim zdaniem zupełnie zasłużenie. Mimo niemałej ilości elementów szyje się sprawnie i jest raczej bezproblemowo. W mojej wersji zrezygnowałam z półgolfa zostawiając jednak podkrój szyi w oryginalnym kształcie. Chyba tak jest bardziej praktycznie choć mniej stylowo.
Skracając wykrój na mój wzrost 160cm zrobiłam to w pasie - 3cm nad i pod - zaszewki zgrały się idealnie :)  

Na dziś to by było tyle. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które sprawiają mi dużo radości i motywują do działania :) 

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Ada
 

fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*

 * Żona to pseudonim mojego Małżonka

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba kolor i fason. Skróciłabym tylko do kolanka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Najpierw zamierzałam ją bardziej skrócić, ale M stwierdził, że 'no way' i trudno mi się z Nim nie zgodzić. Zdjęcia były robione dosyć blisko i trochę skracają nogi, w rzeczywistości proporcje są lepiej zachowane. Ale rozumiem Twój punkt widzenia :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Sukienka tysiąca zaszewek :). Ale dzięki nim tak ładnie leży. Bardzo wdzięczny, kobiecy model - Twoja wersja tylko to potwierdza. Ślicznie w niej wyglądasz :).
    Moja szafa natomiast jest pełna, ale i tak nie mam się w co ubrać!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zaszewek w tym wykroju nie brakuje :) Masz rację, bardzo kobiecy model, naprawdę fajnie pomyślane :)
      Co do szafy, to nie mam złudzeń - nawet jak się wypełni, to nie będę miała się w co ubrać :)
      Dziękuję :) i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Te zaszewki to mnie o mało nie zabiły. Moja leży nie wyprasowana muszę ją w końcu założyć:)

      Usuń
    3. Koniecznie !!! Czekam na Twoją wersję :)

      Usuń
  3. Wyszła ślicznie, Twoja wersja w tym cudnym kolorze jest fantastyczna. Sukienka prezentuje się bardzo ładnie i bez golfu jest praktyczniejsza na zimę. Wyglądsaz pięknie w tym kolorze i tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, że figurę masz idealną :)

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie za tyle ciepłych słów :) Kolor jest mocną stroną tej dzianiny. Kupiłam także mniejszy kawałek w czarnym kolorze - jest bardziej miękki od tego bordo, chyba barwniki mają tu znaczenie.
      Super że możemy i szyjemy sobie (i nie tylko) różne uszytki a pomysłów końca nie widać :)
      A co do figury, to jeszcze 2,3 kilo i przestanę narzekać :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ada, takiej sukience bym się nigdy nie oparła, ma piekny kolor i ten fason, który podkresla pięknie sylwetkę. Dla mnie wygladasz świetnie, taki fason bardzo Ci służy i musze przyznać, że wygladsz w niej bardzo smukło, jestem na TAK. Powinnaś częściej szyć takie fasony !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, Bardzo, bardzo dziękuję :) Ten fason wyszczupla i jest przyjacielem Kobiety a na pewno moim :) Potrzebuję kilka tego typu sukienek do pracy więc na pewno pojawią się kolejne.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piękna sukienka wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada, ta sukienka jest wspaniała! Pięknie w niej wyglądasz, kolor współgra z Twoją urodą, a Ty wręcz promieniejesz. Dopasowałaś ją do swojej sylwetki idealnie. Jestem oczarowana :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, pięknie dziękuję, rzeczywiście jestem z niej zadowolona :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Sukienka bardzo ładna i chyba bardzo wygodna, też zwróciłam uwagę na ten model ale ciągle brakuje mi czasu na uszycie wszystkiego na co zwracam uwagę ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, Sukienka jest dosyć wygodna, bo to dzianina i nie jakiś udziwniony fason, ale zwarty materiał trochę ją dyscyplinuje.
      Oj, tak, jest tak wiele inspiracji, że trudno wszystko wyszyć ... Ale powolutku, "krok po kroczku" :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie uszyta i dopasowana do sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka - też cierpię na braki w szafie, więc może powinnam pójść za Twoim przykładem i w końcu coś sobie uszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, dziękuję bardzo :) A te braki trzeba uzupełnić, choć czasami trudno się za to zabrać, ale jaka później satysfakcja :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Piękna sukienka, rewelacyjny kolor, świetny fason. Bardzo mi się podoba. I podoba mi się, że ma taką nieoczywistą długość. To jest naprawdę dobre usupełnienie szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, bardzo dziękuję :)
      Sukienka do pracy idealna. To zależy oczywiście od fasonu i figury, ale w tym przypadku - moim zdaniem - przy niezbyt szczupłej sylwetce za krótka nie robiłaby tak pozytywnego wrażenia.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń