Jaskółka


Witam Was serdecznie :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam mój ostatni uszytek - 'Jaskółkę' :) 
Staram się opierać pokusie kupowania tkanin z dużymi wzorami, rysunkami, tym razem jednak kupon z rysunkiem jaskółki okazał się na tyle przekonujący, że go nabyłam :) Stonowana kolorystyka trochę mnie uspokoiła, myślę, że nie będzie to sukienka na jedno wyjście.



fot. Żona*


Tkanina  to satyna poliestrowa zakupiona w stacjonarnym sklepie Matex, w Krakowie, bardzo miła w dotyku, ale niesforna do krojenia, do tego wiskozowa podszewka. Wykrój miałam już gotowy więc optymistycznie podeszłam do realizacji projektu a tu mi jednak trochę zeszło, prace skończyłam o północy przed wyjazdem :) Taki już standardzik :)

Sukienkę uszyłam w oparciu o wykrój, który wykonałam w Szkole Konstrukcji Ubioru w Krakowie na podstawie projektu Szkoły. Fason idealny by pokazać rysunek jaskółki :) Przez chwilę nieuwagi, tył wycięłam z całości z rozcięciem u góry, w oryginale był (tył) lekko dopasowany, z długim zamkiem. Mogłam wprawdzie odciąć ten tył, ale tkanina nie układa się rewelacyjnie na szwach - czym ich mniej tym lepiej - więc zostawiłam już w takiej zaokrąglonej na plecach postaci.

Wprawdzie majowy weekend spędziłam pracowicie w Szkole, wykorzystałam jednak świąteczną przerwę i na kilka dni pojechaliśmy do Ptaszarni, na wyspie Karsibór (Świnoujście), domu gościnnego prowadzonego przez przesympatycznych Gospodarzy. Miejsce jest piękne, położone na skraju Rezerwatu ptaków, gdzie zresztą odbyła się sesja zdjęciowa Jaskółki :)    

Przyznam, że sukienka bardzo mi się podoba i latem zamierzam w niej chodzić jak tylko będzie ku temu sposobność :)

Pozdrawiam pięknie :)
Ada




fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*

fot. Żona*
fot. Żona*
* Żona to pseudonim mojego Małżonka:)

2 komentarze:

  1. Cześć,
    Naprawdę ślicznie wyglądasz :D też nie jestem fanką dużych wzorów, ale ten idealnie do Ciebie pasuje. No i własnoręcznie zrobiona konstrukcja daje w efekcie genialną letnią sukienkę :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      Dziękuję bardzo i ciesze się, że Ci się podoba :)))))
      Pozdrawiam serdecznie,
      Ada

      Usuń