I jeszcze futerko - sztuczne oczywiście - :)


Dzień Dobry :)

Przeglądając moje uszytki z tego roku trochę mi smutno, że było ich tak mało - choć były ku temu powody, w końcu był to dla mnie rok przede wszystkim nauki - niemniej jednak spieszę opublikować jeszcze mój ostatni wyrób.

fot. Żona*

Pomysł uszycia sobie zgrabnej kurteczki - futerka narodził się mniej więcej roku temu, nawet ją skroiłam, ale już nie zdążyłam uszyć. W założeniu miał być to taki zamiennik kardigana w zimowe dni.

Skorzystałam z wykroju nr 113 Burdy 12/2011. Wzięłam sobie do serca rady z
Bloga 'Szycie bez metki' - Jolu dziękuję bardzo :) i przystąpiłam do pracy. Moje syntetyczne, miękkie futerko trudno było ujarzmić, po kilku pierwszych zszyciach i pruciu posiłkowałam się fastrygą - nieodparcie nasuwa mi się tu porównanie do zdania głównej bohaterki filmu 'Pretty Woman' gdy próbuje spożyć ślimaki - śliskie sk ... 

W końcu jakoś dotrwałam do końca, ale wydawało mi się, że będzie łatwiej ...
Kurteczka nadaje się do noszenia tylko jako nakrycie wierzchnie, przy temperaturze 10-15 stopni C.
Zdjęcia mimo, że w pięknej jesiennej scenerii niezbyt się udały, gdyż było zimno, w górach chyba wtedy spadł pierwszy śnieg,  więc kurteczkę ubrałam pod płaszczyk. A później nawet nie poczułam, że rękaw podciągnięty i ubrana nierówno (jest bardzo lekka) dopiero zobaczyłam to na zdjęciach a powtórki nie było ze względu na problemy z aparatem fot. ... 
W sumie w moim odczuciu bardzo wdzięczny fason i zapewne jeszcze do niego wrócę :)

życząc Szczęśliwego Nowego 2020 Roku pozdrawiam Was serdecznie :)
Ada

fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
 * Żona to pseudonim mojego Małżonka :)

5 komentarzy:

  1. Ada, wyglądasz świetnie!!! Bardzo mi się podobasz w takiej odsłonie! Kurtka fantastyczna, przyznam, ze sama bym w takiej pośmigała 😁
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych udanych projektów i Kochana spełnienia marzeń 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, pięknie dziękuję za tak miłe słowa :)
      Także wydaje mi się, że ta kurteczka ma potencjał aczkolwiek Twoja ostatnia pikowana to mistrzostwo świata :)
      Dziękuję bardzo i życzę Ci w Nowym Roku szczęścia i zdrowia, urzeczywistnienia wszelkich planów, moc odwagi i spełnienia marzeń 💗

      Usuń
  2. Ada, ta kurteczka jest super! Troszkę Ci jej zazdroszczę, ale mimo wszystko raczej nie podejmę się jej szycia, bo to nie na moje nerwy :D. Będę ją za to podziwiać na Tobie. Jeju, jak dobrze w tym zestawie wyglądasz!

    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia,
      Bardzo pięknie dziękuję :)
      Z pewnością byś sobie poradziła z futerkiem jakimkolwiek, to wiadome :)
      Na przyszłość będę zwracać uwagę na rodzaj podszycia futerka - czym stabilniejsze, tym łatwiej, może trzeba wykombinować jakiś rodzaj jego stabilizacji - np. przyszycie po stronie podszewki paska z ekoskóry ? temat do dalszego rozpoznania :)
      Wszystkie najlepszego w Nowym Roku ! :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Wyglądasz perfekcyjnie, kurteczka robi wrażenie i bardzo mi się podoba d dawna mam ochotę na coś podobnego ale jeszcze się nie zdecydowałam na zakup futra. Powiem szczerze, że Twoja wersja bardzo zachęca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń