Sukienka ze wzorem

Witajcie :)

Dziś uszytek bez historii ... Dzianinę, głównie ze względu na wzór, kupiłam w sklepie stacjonarnym Matex w Krakowie. Dzianina miła w dotyku i średnio rozciągliwa. Fason musiał byś prosty, aby móc zaprezentować ten wzór - sukienkę uszyłam na podstawie wykroju 105 z Burdy 10/2014. Szyło mi się bez niespodzianek, zwróciłabym jedynie uwagę czy aby długość podkroju szyi na plecach jest właściwa.

Uwielbiam nosić tę sukienkę z uwagi na przyjemną w dotyku dzianinę, najchętniej w towarzystwie muszkieterek tak jak na zdjęciach, dobrze wygląda także z czarnymi, grubymi rajstopami i czarnymi półbutami na obcasie lub kozakami.

Na dzisiaj to tyle - wiem, że nawet jak na mnie to krótko, następny wpis będzie już z historią :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Ada

fot. Żona*

 

fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
* pseudonim mojego Małżonka :)


14 komentarzy:

  1. Ale ta sukienka ładna, prosta wygląda pięknie ale i tak przyciąga wzrok, dzięki ten materii. Bardzo podoba mi się z tymi kozaczkami, pasują idealnie do niej. SUPER!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetta, Dzięki piękne :) Wzór rzuca się w oczy, stwierdziłam, że jest na tyle interesujący, że mogę trochę zaszaleć :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ależ dodajesz blasku jesieni ;) świetna na szare dni,bardzo energetyczna i wywołująca uśmiech.podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :) Masz rację, jest bardzo energetyczna ... Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ależ pieknie się prezentujesz , od razu na myśl przychodzi piękna polska jesień, śliczna dzianina a te dodatki świetnie się z nia komponują, myslę, że w tej drugiej wersji tez bedzie super !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, Dziękuję pięknie :) Kolory zdecydowanie jesienne i najlepiej wygląda właśnie z 'jesiennymi' dodatkami :) Fajnie, że budzi takie skojarzenia :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piekny materiał. Wykrój wybrałaś prosty, ale dekolt dodaje smaczku, a wzór został ładnie wyeksponowany. Generalnie też kieruję się zasadą: im bardziej wzorzysty wzór, tym mniej cięcia, materiał z reguły sam się obroni.
    Sukienka bardzo mi sie podoba, zarówno sama w sobie, jak i w prezentowanej stylizacji - ten kapelusik!
    Pozdrawiam:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję bardzo :) Tak, to dobra zasada :) - nie zawsze można znaleźć takie podstawowe wykroje, w tym przypadku ten dekolt mi spasował, gdyż sukienka nie jest właśnie taka całkiem prosta i swobodnie przechodzi przez głowę.
      Cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :) Ada

      Usuń
  5. Ale fajna codzienna sukienka! Wzór, mimo że bogaty, to dzięki spokojnym kolorom nie przytłacza. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience i z tym promiennym uśmiechem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, sukienka jest bardzo wygodna i świetna do biegania no chyba, że trzeba się ubrać trochę poważniej :) Czasami mam wątpliwości, czy wzór nie jest zbyt bogaty, ale wydaje mi się całkiem artystyczny i, masz rację, zgaszona kolorystyka uspokaja go. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba twoja sukienka Ada, uwielbiam takie dzianinowe kiecuchny ;-) bo są bardzo wygodne i nie krępują ruchów. Świetnie wyglądasz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Późno odkryłam zalety dzianiny, ale lepiej późno niż wcale ... Uwielbiam ją za wygodę, w pełni się z Tobą zgadzam :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Świetny wygodniczek! A jak jeszcze mówisz, że mięciutka, to rozumiem, dlaczego nie chcesz chodzić w innych rzeczach. Naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mięciutki wygodniczek ! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń