Ciepły sweterek

Witam Was serdecznie,

Podobno mamy zimę a zimą ciepłe sweterki są nie do przecenienia :) Mój sweterek jest odpowiedni na wielkie mrozy więc na razie cierpliwie czeka na swoją kolej.

fot. Żona*

Uszyłam go zeszłej zimy z wełnianej dzianiny boucle zakupionej w Natanie, spodobał mi się przede wszystkim kolor, a struktura wydawała się w porządku. Dzianina mięciutka ale gryzie więc niezbędne stało się wszycie podszewki, którą jest cienka, bardzo miła w dotyku czarna dzianina. Zastosowanie takiej podszewki spowodowało, że sweterek jest jeszcze bardziej ciepły :)  i niestety grubszy - nie jest to niewygodne, ale chyba taki cieńszy, jaki jest w oryginale, zgrabniej by wyglądał.

 
Źródło: Burda 10/2016 wykrój 114 A


Wykrój 114 A pochodzi z Burdy 10/2016. Samo szycie jest proste i szybkie :) Przy tej wielokolorowej dzianinie darowałam sobie wypustki, musiałyby być albo szerokie, albo znacznie różnić się kolorystycznie a tego nie chciałam.

W sumie - wykrój prosty i ładny, sweterek bardzo lubię nosić, może przyjdzie na niego czas tej zimy, choć specjalnie się o to nie upominam :) 

Pozdrawiam serdecznie :)
Ada



fot. Żona*

fot. Żona*

fot. Żona*

fot. Żona*

fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*
fot. Żona*

fot. Żona*

fot. Żona*

fot. Żona*

fot. Żona*
 * Żona to pseudonim mojego Małżonka :)

12 komentarzy:

  1. Piękny sweterek, na FB pytałam się czy uszyty? Ale co to było za pytanie?!! Moje faux pas :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka,
      Dziękuję bardzo, super, że Ci się podoba :)
      No nie wiem jak sobie poradzę z tym pytaniem ... :) Po prostu wezmę je "za dobrą monetę" :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ada, ten sweter mi się bardzo podoba! Sama chcę go uszyć, jak wreszcie dorwę kawałek fajnej dzianiny swetrowej. Albo jakiejś dresówki. Świetnie wyglądasz w tym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, pięknie dziękuję :) Te raglanowe rozwiązania są bardzo wdzięczne, dużo zależy od tkaniny - drugi sweterek z tego wykroju pokazany przez Burdę także jest ciekawy przez te guziki i kontrast biało/czarny o ile dobrze pamiętam. Udanych zakupów !
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Jak z podszewką to już te niechciane mrozy powinny przyjść:). Mam sukienkę z wełnianej dzianiny na podszewce i grzeje, aż miło.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, w każdym razie jestem przygotowana na te mrozy, miło jest wtedy włożyć coś otulającego i cieplutkiego :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Śliczny sweterek, dzianina jest bardzo urokliwa, z pewnością ci się przyda na nie jeden spacer, a mrozy lada dzień mają nadejść ;-) Też szyłam z tego modelu i jestem bardzo zadowolona z tego sweterka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Już dziś było poniżej zera, chyba jednak coś pomrozi ...
      Tych prostych uniwersalnych modeli nie jest w Burdzie zbyt wiele, a tu proszę kwintesencja prostoty :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Ada, taki sweter nie tylko na zimę, wiosną kiedy nie nosi się już grubych kurtek, też trafiają się chłodne wieczory... a nawet latem, więc nie widzę problemu w jego wykorzystaniu cały rok. Wykrój znam bardzo dobrze, też szyłam sweter rok temu. Prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, Masz rację, w chłodniejsze wieczory także można wykorzystać :)
      Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ciepły sweterek to podstawa, powinien być w każdej szafie, że gryzie to znam to, więc dobrze że wszyłaś podszewkę teraz można chodzić i mrozy mogą przyjść. Kolor bardzo ładny i pięknie pasuje do spodni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetta, dziękuję bardzo :) Zastanawiałam się, czy nie zrobić z niego kardiganu bez podszewki, ale tak mi się spodobał kolor, że nie zmieniłam planów i już :) W końcu podszewki też dla ludzi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń